avatar Ten blog rowerowy prowadzi wolfbf z miasteczka Lubomino. Mam przejechane 7653.38 kilometrów w tym 372.71 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.98 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wolfbf.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida

Co się odwlecze to

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 28.05.2011 | Komentarze 0

Od dawna planowana trasa odkładana zawsze bo były pogoda w której nie lubię jeździć, czyli zimno i pochmurno. Dzisiaj się przemogłem i wyjechałem właśnie w pogodę w której nie lubię jeździć, Pierwsze 20 km cały czas chciałem wracać do domu ale jakoś się przemogłem i jechałem dalej, ciągle spoglądałem w niebo czy nie będzie padać. Do 70 km jechałem dość zachowawczo bo nie wiedziałem do kiedy mi energii zabraknie średnia była koło 26,20km/h, postanowiłem że przyśpieszę i jak postanowiłem to tak zrobiłem. Pod koniec trasy czyli jakieś 10 km do domu czułem że jest jeszcze siła w nogach, za czołem podkręcać tępo a ostatnie 3 km to już w tępię expresowym pod góreczkę 35km/h na wypłaszczeniu dokręciłem do 45km/h niby taki finisz.