avatar Ten blog rowerowy prowadzi wolfbf z miasteczka Lubomino. Mam przejechane 7653.38 kilometrów w tym 372.71 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.98 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wolfbf.bikestats.pl
  • Kalorie 2027kcal
  • Sprzęt Merida

Test

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 0

Zaplanowałem sobie że pojadę ile sił w nogach.
W głowie sobie wyobraziłem że jadę wyścig co bardzo pomogło, na początku dość dobrze się jechało ale na 15 km złapał mię kryzys i chciałem już odpuścić pozbierałem się jednak szybko i wziąłem się do roboty bo mię czekały pagórki przez następne 22 km. Po dojechani do 2 jednych z najcieńszych podjazdów w mej okolicy czułem że mam siły i podjeżdżałem pot te podjazdy z pulsem około 180.
Jadąc z kierunku Miłakowa do Ornety na zjeździe napotkałem mleczarkę za która później jechałem około 2 km. Już w Ornecie poszczęściło mi się bo na rodzie napotykałem tira który mię ładnie rozpędził do 45km/h potem mi odjechał bo się skończyło miasto i do Lubomina czyli końca mej trasy jechałem dość spokojnie. Nie powiem żeby mi za bardzo wiatr przeszkadzał bo wiał lekki na ogół boczny ale były momenty że wiało w plecy.