avatar Ten blog rowerowy prowadzi wolfbf z miasteczka Lubomino. Mam przejechane 7653.38 kilometrów w tym 372.71 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.98 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wolfbf.bikestats.pl
  • Sprzęt American eagle trvers 560

Błokanie sie po lesie

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 0

Miała być spokojna trasa po lesie prawie wyszła. Szukałem ciekawych tras do pojeżdżenia w lesie ale w pewnym momencie się zgubiłem, rozglądałem się i nie mogłem się domyśleć gdzie jestem z wkurzenia walnąłem barana w świerka, i na spokojnie przemyślałem sprawę, po namyśle obrałem miej więcej kierunek i wyjechałem z lasu to już później było łatwiej bo były znaki i wiedziałem gdzie jestem. 7 km od domu w lesie na krzyżówce coś mi mignęło myślałem że to rower ale to okazał się być skuter że było trochę błoto to go 3x miałem prawie na widelcu ale dopiero go wyprzedziłem jak droga się wy płaszczyła i go wyprzedziłem, podczas wyprzedzania spojrzałem mu w oczy i jego mina znaczy zdziwienie fajnie wyglądało. Za to mój puls już nie.